• begrepet personale, postidrett, sjakk, menn, premieutdeling, Jan Einar Svenske holder pokal
    Photo: Norges Postmuseum

2 comments

• Nr 2 fra venstre er Leif Kverndal, nr 2 fra høyre er Kjell Nilsen. Nr 4 fra venstre tror jeg er Bjørn Heggheim. Både Svenske og Kverndal er fremdeles aktive i sjakkmiljøet og kan sikkert kontaktes for å identifisere de øvrige. Anledningen er trolig en premieutdeling i Sjakkalliansen, en lagturnering for bedriftslag i Oslo-området.
  • Mannen som holder pokalen er Jan Svenske. (Bør redigeres inn i min forrige kommentar...)