• Ny skilting ved Aust-Agder kutlurhistoriske senter på Langsæ i Arendal, gjennomført i sammarbeid med Statens vegvesen våren 2005. Teksten ble endret fra Aust-Ager-Museet og Aust-Agder-Arkivet til Aust-Agder kulturhistoriske senter, og det ble satt opp flere skilt, bl.a. med henvisning til parkering.
    Photo: Aust-Agder museum og arkiv – KUBEN (Opphavsrett)

Ny skilting ved Aust-Agder kutlurhistoriske senter på Langsæ i Arendal, gjennomført i sammarbeid med Statens vegvesen våren 2005. Teksten ble endret fra Aust-Ager-Museet og Aust-Ag...