• Familien Bang med sommerhus på Merdø på båttur ved Merdø i leid båt 1932.  Knudsen på Havstad. Knudsen fraktet også familien fra Arendal til Merdø de første årene. Senere ble de hentet av Wilhelm Juell Jobsen. Fra venstre: Dea Bang med datteren Hanne på fanget, over henne "Dutte" Mikkelsen (sønn av Alma og Jens Mikkelsen på østre Merdø), en av Just-guttene, Deas sønn Nils Ræder. Foran båtfører Knudsen. Fra høyre: Iver Bang og hans to døtre Elin og Dagmar, ukjent gutt.
    Photo: Aust-Agder museum og arkiv – KUBEN (Opphavsrett)

Familien Bang med sommerhus på Merdø på båttur ved Merdø i leid båt 1932. Knudsen på Havstad. Knudsen fraktet også familien fra Arendal til Merdø de første årene. Senere ble de he...

1 comment

• Greit å få navn nevnt korrekt. Wilhelm Jøbsen er nok Wilhelm Juell Jobsen (se også http://www.aaks.no/FullStory.aspx?m=92&amid=10200)