• Gruppebilde i hagen på Linderud Gård. Bakerst, fra venstre: Johan Wetlesen, Christian Pierre Mathiesen, Thora Hals, Louise Mathiesen, Eva Christensen f. Mathiesen, ukjent mann, ukjent kvinne, ukjent mann, ukjent mann, Sophus Larpent, Arthur Mathiesen, Hugo Wetlesen, Julie Mathiesen, Elise Mathiesen. I midten, fra venstre: Arne Christensen, Mogens Hals, Maia Wetlesen, August Wetlesen, fru Julie Larpent.
Nederst, fra venstre: Haaken Christian Christensen, Agnes Mathiesen, Eva Christensen, uidentifisert barn, Anna Christensen, Minnie Christensen. Foran barna sitter en hund.
    Photo: Museene i Akershus

Gruppebilde i hagen på Linderud Gård. Bakerst, fra venstre: Johan Wetlesen, Christian Pierre Mathiesen, Thora Hals, Louise Mathiesen, Eva Christensen f. Mathiesen, ukjent mann, ukj...