• Gruppebilde i hagen foran hovedhuset på Linderud Gård. Øverst fra venstre: Agnes Mathiesen, uidentifisert mann, uidentifisert mann, Mogens Hals, Hugo Wetlesen, Christian Pierre Mathiesen, Julie Mathiesen, uidentifisert mann, uidentifisert mann, Louise Mathiesen, Thora Hals, Johan Wetlesen, Elise Mathiesen.
i midten, fra venstre: Anna Christensen, uidentifisert kvinne, uidentifisert barn, Maia Wetlesen, August Wetlesen, Eva Christensen f. Mathiesen, Eva Christensen, fru Julie Larpent.
Nederst sittende, fra venstre: Arne Christensen, Haaken Christian Christensen, uidentifisert barn.
    Photo: Museene i Akershus

Gruppebilde i hagen foran hovedhuset på Linderud Gård. Øverst fra venstre: Agnes Mathiesen, uidentifisert mann, uidentifisert mann, Mogens Hals, Hugo Wetlesen, Christian Pierre Mat...