• Dokumentasjon av drenering i forbindelse med åpning av ny utstilling: "Jordbrukets utvikling på Romerike" på Gamle Hvam. Bruk av dreneringsredskaper. Demonstrering av drenering. Mann (Christoffer Hønsen) og gutt på traktor, to menn går bak (mann med hatt er trolig Øyvind Kværner)
    Photo: Ewart, Roderick Thomas / Museene i Akershus (Opphavsrett)

Dokumentasjon av drenering i forbindelse med åpning av ny utstilling: "Jordbrukets utvikling på Romerike" på Gamle Hvam. Bruk av dreneringsredskaper. Demonstrering av drenering. Ma...