• Arbeidstjenesten. Fra Røa-leiren i Nes i 1942. Følgende fra Eidsvoll er med på bildet. På bakerste rad på midten: Kåre Bjørn Kjærnli. Nr. 2 til høyre fra han: Ottar Lien. På nest bakerste rad nr. 6 fra høyre, Harry Lien, nr. 5 fra hø.: Knut Halvorsen. På 3. rad bakfra og i midten: Kåre Monsen. Nr. 3 fra høyre: Reidar Lesja. På 4. rad bakfra: Harald Knutsen nr. 9 fra høyre, Knut Ljødal nr 7 fra høyre, Jaabek fra Bøn nr. 6 fra høyre, Gunnar Knutsen nr. 4 fra høyre. 1 rad foran: Nr. 3 fra høyre: Gunnar Halberg.
    Photo: Museene i Akershus (Opphavsrett)

Arbeidstjenesten. Fra Røa-leiren i Nes i 1942. Følgende fra Eidsvoll er med på bildet. På bakerste rad på midten: Kåre Bjørn Kjærnli. Nr. 2 til høyre fra han: Ottar Lien. På nest b...