• 2 hus. Huset bak rommer Lena Nøvik og Sørum Sparebank. I huset foran er det posthus.

14.01.2012:
Skrevet av: Tove

02.01.2013:
Feil tekst på bildet, for Lena Nøvik var i  bygningen som ligger et hakk lenger ned, du ser der bilen står. Dette bildet er gamle mølla eller systua, rett over vegen for meieriet, der fotografen står og tar bildet.
Skrevet av: Gunnar Sundby

09.12.2013:
Min mormor jobbet på den systuen som var der en gang i tiden! Selv bor jeg i Nøvik huset ved siden av, med mine foreldre! Nøvik drev butikk som hadde omtrent alt du trengte.
Skrevet av: Christoffer Sundby
    Photo: Lars Bry / Museene i Akershus (Opphavsrett)

2 hus. Huset bak rommer Lena Nøvik og Sørum Sparebank. I huset foran er det posthus. 14.01.2012: I sin tid var det systue i dette bygget. Vår egen Per Spook var ung i designfaget...

3 comments

• I sin tid var det systue i dette bygget. Vår egen Per Spook var ung i designfaget den gang og var på besøk her for å se hva damene holdt på med.
  • Min mormor jobbet på den systuen som var der en gang i tiden!:D

Selv bor jeg i Nøvik huset ved siden av,med mine foreldre!

Nøvik drev butikk som hadde omtrent alt du trengte.

• Min mormor jobbet på den systuen som var der en gang i tiden!:D

Selv bor jeg i Nøvik huset ved siden av,med mine foreldre!

Nøvik drev butikk som hadde omtrent alt du trengte.