• Prestebilde utenfor Eidsvoll Kirke. 1941.
1. rad fra v.: Kjell Ove Myhrer, Roland Lysgård, Østmo, Jorun Leonsen, Dagny Grova, Ingrid Varud, Gunhild Nilsen, Eva Nilsen, Marta Lysgård, Sigrid Opsahl.
2. rad fra v.: Eva Trosthoel, Anne Lise Wenger, Alma Nymoen, Ella Nordli, Bjørg Aasgård, Rosa Hägglund, sogneprest Andersson Rysst, Reidun Vangen, Rønnaug Solberg, Reidun Hansen, Karin Johnsbråten, Randi Hansen Bekkeli, Olga Dahlum, Karen Hjerkin Nybråten.
3. rad fra v.: Oddvar Formo, Marit Sjøvik, Else Lindseth, Randi Brynestad, Kari Tømte, Ingrid Blakkisrud, Gudrun Dyrnes, Eva Hansen, Eva Berg, Aud Sindsen, Inger Sørensen, Marit Strand, Inger Sparby, Eva Våler, Ingrid Moe, Øyvind Martinsen.
4. rad fra v. (8 stk.): Tormod Hansen, Erik Østmundseth, Åge Martinsen, Ottar Kristiansen, Ole Åsheim, Tor Dambakken, Oddvar Myhrer, Martin Furulund.
5. rad fra v.: John Amundsen, Leif Andersen, Odvar Olsen, Kjell Handegård, Claus Jørgen Høibråten, Erik Holberg, Magne Grue, Per Christensen, Roy Leonsen, Odvar Fløgstad, Hans Olsen Åslie, Lars Aas, Reidar Hoelsæter, Tor Solberg, Leif Bystrøm, Selmer Storbråten, Ole Haug.
    Photo: Lars Bry / Museene i Akershus (Opphavsrett)

Prestebilde utenfor Eidsvoll Kirke. 1941. 1. rad fra v.: Kjell Ove Myhrer, Roland Lysgård, Østmo, Jorun Leonsen, Dagny Grova, Ingrid Varud, Gunhild Nilsen, Eva Nilsen, Marta Lysgå...