• 3 generasjoner rundt kaffebordet. Ulvinberget, Morskogen 1954. Fra venstre: Reidun Andersen, Dina Martinsen, Martin Martinsen, Synøve Bråten, Irene Bråten, Harald Martinsen.
    Photo: Museene i Akershus (Opphavsrett)

• Hei.

Må få korrigere opplysninger gitt til dette bildet. Her sees 4 generasjoner. Jeg er jenta som sitter på min mor Reidun Andersen's fang. Harald er min bestefar, Dina og Martin mine oldeforeldre. Synøve og Harald var søsken.

Jeg er født i 1956, så bildet er nok ikke tatt i 1954.

Mvh Anne Ragni Torgersrud født Andersen