• Urskog-Hølandsbanens motorbåt M/B Njord  i Krappeto sluser i Fredrikshaldskanalen. Postkort nr. 37 utgitt av M. Olsens papirhandel i Fredrikshald (Halden). Sommerrute for M/B Njord for 1911.
    Photo: M. Olsen Papirhandel, Fredrikshald / Museene i Akershus
    Photo: M. Olsen Papirhandel, Fredrikshald / Museene i Akershus

Urskog-Hølandsbanens motorbåt M/B Njord i Krappeto sluser i Fredrikshaldskanalen. Postkort nr. 37 utgitt av M. Olsens papirhandel i Fredrikshald (Halden). Sommerrute for M/B Njord...

Se også: