• Vestnes (Leirvika), gnr. 51..Vestnes (Leirvika) bnr.  51/7 "på Rogja". Søskena Hans og Hanna Villa budde her...Bruket "Rugen"/"Rogen" i Åsbygda. Våningshuset brann ned rundt 2000-talet, og vart bygd opp att med element av det gamle vakre huset. Størsteparten av bruket er i dag (2011) bebygd med einebustader.
    Photo: Widerøe / Romsdalsmuseet

Vestnes (Leirvika), gnr. 51..Vestnes (Leirvika) bnr.  51/7 "på Rogja". Søskena Hans og Hanna Villa budde her...Bruket "Rugen"/"Rogen" i Åsbygda. Våningshuset brann ned rundt 2000-t...

1 comment

• Bruket "Rugen"/"Rogen" i Åsbygda. Våningshuset brann ned rundt 2000-talet, og vart bygd opp att med element av det gamle vakre huset. Størsteparten av bruket er i dag bebygd med einebustader.