• Vike ytre, gnr. 36..Sjå 82097.Lengst t.h. ser vi ein snipp av nybygget til Vike Handelslag, no Coop. Det gule huset vegg i vegg er det nye posthuset. Det neste huset (med eit tre framfor) er Peder L. Legernæs sitt, seinare John Legernæs og no oldebarnet Marta Helen Eiknes sitt. Rett nedanfor der ligg «Pederkaia» der rutebåtane, seinare ferjene, og no hurtigbåten legg til. Det store, gule pakkhuset vart rive ved ei utviding av ferjekaia. Kaia lengre borte vart bygd for «mjølkebåten», seinare «Legernæs» og så «Tresfjord I». Huset ovanfor er bustadhuset til Arne Legernæs, og det raude tilbygget er kaféen som kona Inga, seinare Inger, dreiv..(Se Romsdal Sogelag 2013)
    Photo: Widerøe / Romsdalsmuseet

Vike ytre, gnr. 36..Sjå 82097.Lengst t.h. ser vi ein snipp av nybygget til Vike Handelslag, no Coop. Det gule huset vegg i vegg er det nye posthuset. Det neste huset (med eit tre f...