Oslo Sporveier. Man Volvo bussmodeller fra siste halvdel av 1970-årene. Tre ulike linjer parkert ved siden av hverandre: 67b Helsfyr-Bøler, 68 Tveita-Lutvann og 67A Stovner-Økern.

1 comment

• Det står at dette er "Man Volvo bussmodeller fra siste halvdel av 1970-årene". Ingen av disse bussene er av merket Man, men derimot Volvo som står over grillen på alle tre. Karosseriene er bygd hos Vestfold Bil og Karosseri (VBK) i Horten. VBK-bokstadene skimtes i midt i grillen. Busstypen omtales som modell VBK 50. Bussene er registrert i Horten, jf. bokstavene KZ på alle skiltene.