• Rødsetra. Dalasetra..1)   Vetavatnet , det litle..2)   Asbjørnstu-bua.       Eigar Magne Løset.2B)Asbjørnstu-fjøsen. .3)   Larsstu-fjøsen.        Eigar Per Sverre Røed..4)   Eivollskal-lfjøsen.     Eigar Magne Slenes..5)   Eivollskallen si seterbu..6)   Smedrøst-fjøsen.      Eigar no er Anette Rød Langseth. ( dersom han følgjer med bruket, ved overføringa til henne.).7)   Smedrøst-bua..8)   Truleg Snøfjellet, ev. fjellet Skåla. Veit ikkjesikkert før eg ser kartet. ”Barsteinfjellet”?
    Photo: Erling Birkeland f.26.12.1898 d.16.11.1972 / Romsdalsmuseet

Rødsetra. Dalasetra..1) Vetavatnet , det litle..2) Asbjørnstu-bua. Eigar Magne Løset.2B)Asbjørnstu-fjøsen. .3) Larsstu-fjøsen. Eigar Per Sverre Røed..4) Eivoll...