• Ivar Hallsteinsen - Molde Ivar Hallsteinsen - Molde (Felemaker/lokalhistoriker) f. 19/11-1908 i søre Bjørnsund. Halsteinsen bodde i Thisløypa 9, sammen med kona Astrid f. Gjendem. f.23/12-1912. Bildene viser felemakerverkstedet og en del redskap Hallsteinsen har laget 159 feler pr 4/8-1981. På et av av bildene ser vi sertifikatet som følger med hver fele, og som er skjult bak en merkelapp inne i fela.
    Photo: Lars Aarønæs / Romsdalsmuseet

Ivar Hallsteinsen - Molde Ivar Hallsteinsen - Molde (Felemaker/lokalhistoriker) f. 19/11-1908 i søre Bjørnsund. Halsteinsen bodde i Thisløypa 9, sammen med kona Astrid f. Gjendem. ...