• Signe Knutsen f.Kvernland g.m Hjalmar Knutsen fra Haugesund med 2 barnebarn..."Damen på bildet er min bestemor Signe Knutsen f.Kvernland, gift med Hjalmar Knutsen fra Haugesund. Den tiden bildet er fra bodde min mor og far i samme hus som Hjalmar og Signe i Kravika på Harøya. Begge omkom da D/S "Skoghaug forliste utenfor kysten av Holland julaften 1947..Gutten på armen er meg Hjalmar Huse, og gjenten er min søster Signe Sæbjørnsen. Huset bildet er tatt ved var det første huset som ble bygd i Kravika, Bygd av min far Peder O. Huse, og min bestefar Hjalmar Knutsen"...Hans Hansens drivhus i bakgrunnen..(Filmbeholder datert juli 1943)
    Photo: Sæbjørn Sæbjørnsen f.20.10.1879 d.13.09.1952 / Romsdalsmuseet

Signe Knutsen f.Kvernland g.m Hjalmar Knutsen fra Haugesund med 2 barnebarn..."Damen på bildet er min bestemor Signe Knutsen f.Kvernland, gift med Hjalmar Knutsen fra Haugesund. De...