• Dette er AS Aura sitt lagerbygg, som opprinnelig ble satt opp borte på Øra i 1914. Det ble senere revet og gjenoppbygd på Sjølseng ca 1951 ifbm med bygginga av kraftstasjonen på Sjølseng. Ble brukt som verksted. Bygget ble revet ca 1978, og et nytt administrasjonsbygg ble reist..Høyspentmastene må ha blitt satt opp i den siste anleggstiden, da de ikke var satt opp i 1930-40 åra..
    Photo: Romsdalsmuseet

Dette er AS Aura sitt lagerbygg, som opprinnelig ble satt opp borte på Øra i 1914. Det ble senere revet og gjenoppbygd på Sjølseng ca 1951 ifbm med bygginga av kraftstasjonen på Sj...

• Dette er den største av kraftselskapet Aura AS. Oppført 1914-15.

Høyspentmastene må ha blitt satt opp i den siste anleggstiden, da de ikke var satt opp i min barndom d.v.s. 30 og 40 førtiårene.