• H.S Molde..BF Arnljot ved Angvik - fergekai frigjøringsdagene i mai 1945. I fronten har lastebilen norske flagg formet som bokstaven "V" for Victory. Lastebilen har også de militære kamuflasje fargene.
    Photo: Romsdalsmuseet

H.S Molde..BF Arnljot ved Angvik - fergekai frigjøringsdagene i mai 1945. I fronten har lastebilen norske flagg formet som bokstaven "V" for Victory. Lastebilen har også de militær...

1 comment

• BF Arnljot ved Angvik - fergekai frigjøringsdagene i mai 1945. I fronten har lastebilen norske flagg formet som bokstaven "V" for Victory. Lastebilen har også de militære kamuflasje fargene.