• Fergekaia i Nordvika i Eid. En kan og se garden Haukeberg til venstre i bildet og garden Søberg midt i bildet. Siden en ikke kan se prestegarden i Eid, som skulle ligge omlag midt mellom disse to gardene må en antatt bildet er tatt før 1872.
    Photo: Romsdalsmuseet

Fergekaia i Nordvika i Eid. En kan og se garden Haukeberg til venstre i bildet og garden Søberg midt i bildet. Siden en ikke kan se prestegarden i Eid, som skulle ligge omlag midt ...

2 comments

• Viser fergekaia i Nordvika i Eid. En kan og se garden Haukeberg til venstre i bildet og garden Søberg midt i bildet. Siden en ikke kan se prestegarden i Eid, som skulle ligge omlag midt mellom disse to gardene må en antatt bildet er tatt før 1972.
  • Årstallet 1972 må være feil, skal være 1872