• Mjelvehagen skole. Fotografens svigerforeldre, Ole J. og Beret Berild bodde der...Karoline Berild og Knut Roaldsets bryllup i Mjelvehagen på Hjelset..Første kvinne til venstre for bruden er hennes mor Beret Berild f. Lykkeslet. Den høge mannen med hatt til venstre for henne er lærer Ole J. Berild, brudens far..Den eldre mannen med kvitt hår og sjegg umiddelbart bak brudgommen er John O. Berild brudens farfar..Fotografen var gift med brudens søster.
    Photo: Fredrik Misfjord / Romsdalsmuseet

Mjelvehagen skole. Fotografens svigerforeldre, Ole J. og Beret Berild bodde der...Karoline Berild og Knut Roaldsets bryllup i Mjelvehagen på Hjelset..Første kvinne til venstre for ...

1 comment

• Karoline Berild og Knut Roaldsets bryllup i Mjelvehagen på Hjelset.

Fotografen var gift med brudens søster.