• Bussen er UR 12771 Mercedes-Benz LP 608, karosseri: Arna Bruk, 1971-modell. Bussen ble levert til Veøy Billag, Åndalsnes. Til høyre bakenden på to andre busser fra samme selskap. Bildet er tatt utenfor selskapets anlegg på Øran ved Åndalsnes..(fra Oddbjørn Skjørsæter sine samlinger i Romsdalsarkivet)
    Photo: Romsdalsmuseet

Bussen er UR 12771 Mercedes-Benz LP 608, karosseri: Arna Bruk, 1971-modell. Bussen ble levert til Veøy Billag, Åndalsnes. Til høyre bakenden på to andre busser fra samme selskap. B...

1 comment