• Kristiansund Frei Billag A/S..Dette er en turistbuss som Kristiansund Frei Billag fikk levert i mars 1979. Det er en Volvo B58 og karosseriet ble bygd hos Vestfold Bil og Karosseri (VBK) i Horten. Bildet synes å være tatt på fabrikkområdet. Bussen hadde 48 sitteplasser og ble registrert UX25752..(fra Oddbjørn Skjørsæter sine samlinger i Romsdalsarkivet)
    Photo: Romsdalsmuseet

Kristiansund Frei Billag A/S..Dette er en turistbuss som Kristiansund Frei Billag fikk levert i mars 1979. Det er en Volvo B58 og karosseriet ble bygd hos Vestfold Bil og Karosseri...

1 comment

• Dette er en turistbuss som Kristiansund Frei Billag fikk levert i mars 1979. Det er en Volvo B58 og karosseriet ble bygd hos Vestfold Bil og Karosseri (VBK) i Horten. Bildet synes å være tatt på fabrikkområdet. Bussen hadde 48 sitteplasser og ble registrert UX25752.