• "Ørsta tur august 1953"..Avduking av Ivar Aasen-monumentet..Ivar Aasen-monumentet vart laga av bilethoggar Dyre Vaa. Han sit nærmast talarstolen (t.h.) på to av bileta..Monumentet vart avduka i august 1953, – 140 år etter at Ivar Aasen vart fødd..Fotografen i toppen av meieripipa er Lasse Thorseth, seinare kjend fotograf i NRK. Eg har bilete som han tok frå pipetoppen den gongen..På talarstolen: Martin B. Moe, ordførar (og postmeister) i Ørsta. Koret bakom er Ørsta Mannskor…..
    Photo: Jon Bjordal f.30.12.1908 d.12.02.1987 / Romsdalsmuseet

"Ørsta tur august 1953"..Avduking av Ivar Aasen-monumentet..Ivar Aasen-monumentet vart laga av bilethoggar Dyre Vaa. Han sit nærmast talarstolen (t.h.) på to av bileta..Monumentet ...