GR: 2 UNGE JENTER, KLEVFOS, TØMMERLAGER, (KLEVFOS INDUSTRIMUSEUM), ÅDALSBRUK, VINTER Løten.

• Hei

Bildet er tatt ved inntakskanalen, rett nedenfor dammen. Personen til venstre er Berit Storehagen født 1943. Berit Storehagen, nå Gulbrandsen er datter til Oddvar Storehagen. (kilde Facebook, gamle bilder fra Løten, Gunn KR Halvorsen) Oddvar er på digitalt museum oppgitt å arbeide for fotograf Normann på Hamar, han er vel sannsynligvis fotografen? Personen til høyre er Reidun Karlsen Aas, datter av Olga og Karsten Aas. (kilde Facebook, gamle bilder fra Løten, Randi Vikdal) Bildet er tatt i tidsrommet 1955-1960 basert på Berits fødselsår og antatt alder på bildet.