GRUPPE: 13, FAMILIE, BAK FRA VENSTRE: MARIE HANSEN, HANS HANSEN, PER SKJØNSBERG, PER HANSEN, ANTON HANSEN, OLE HANSEN, HELENE HANSEN, FORAN: RANDI MED ASBJØRN PÅ FANGET, ANNE HANSE...

3 comments

• Jeg skrev nye navn til et bilde, men det kom feil der likevel selv om jeg la det riktige. Maskinene klarer tydelig vis ikke alt
  • Nytter jo ikke å komme med rettelser når det kommer feil på bildeteksten uansett
  • Hei. Takk for innspill. Kommentarer som kommer inn via digitalt museum, blir håndtert manuelt, så menneskelige glipper kan dessverre forekomme. Hvilket bilde er det snakk om? Kan du sende inn din kommentar på nytt, så skal jeg se om vi klarer å få det riktig denne gangen?