Elever ved musikkskolen på Røros 1963, i forbindelse med elevkonsert.

Størrelse: 18x24 cm

2 comments

• Husker godt pianotimene hos fru Rosbach. Hun fortalte at Øyan, som haddekomponert pausemelodien på radio, hadde vært hennes elev. Vi lærte noteverdien ved å dele opp mørk rutete sjokolade i halv-tone osv. Jeg håpet alltid det skulle dukke opp en lys melkesjokolade, men det skjedde aldri. Ragnhild Bertelsen
  • Dette var elever fra Røros, Os og Tolga og elevkonsert på Frelsesarmeen på Røros 1963. Fru Rossbach bakerst. Fra venstre 1. rekke: Dag Ådne Sandbakken, 2 x Bertelsen, Ingrid Stensås, Tone Reithaug. Fra venstre 2. rekke: Gunn Langeng, Marit Dølgård, Bodil Nonstad, Anne Kristin Skancke, ?, Randi Hartz, ?, ?, Eli Tillerås. Hilsen "eneste hane i kurven."