• Kirsten Flagstad. Joseph Grimelands statue av Kirsten Flagstad, avduket foran Norges Musikkhøgskole 5. mai 1982. I dag står statuen på Kirsten Flagstads plass 1, foran Den Norske Opera & Ballett i Oslo. Fra venstre: Kirsten Flagstads svigersønn Arthur Dusenberry, hennes søster Karen Marie Flagstad, hennes husholderske Beret Stabben og hennes dattersønn Sigurd Hall Dusenberry. Kirsten Flagstad. Joseph Grimelands statue of Kirsten Flagstad, unveiled in front of Norges Musikkhøgskole 5 ay 1982. Today the statue can be seen on Kirsten Flagstad Place 1, in front of Den Norske Opera & Ballett in Oslo. From the left: Kirsten Flagstads son in law Arthur Dusenberry, her sister Karen Marie Flagstad, her housekeeper Beret Stabben og her grandchild Sigurd Hall Dusenberry.
    Photo: Anno Kirsten Flagstad Museum

Kirsten Flagstad. Joseph Grimelands statue av Kirsten Flagstad, avduket foran Norges Musikkhøgskole 5. mai 1982. I dag står statuen på Kirsten Flagstads plass 1, foran Den Norske O...