• Kirsten Flagstad under en prøve før oppføring av Fidelio, opera av Ludwig van Beethoven, ved Metropolitan Opera, New York 1951. Fra venstre: dirigent Bruno Walter, scenosjef Herbert Graf, Kirsten Flagstad som Leonore. Deszo Ernster som Rocco, Nadine Connor som Marzelline og Peter Klein som Jacquino. Kirsten Flagstad at a rehearsel before a performance of Fidelio, opera by Ludwig van Beethoven, at Metropolitan Opera, New York 1951. From left: conductor Bruno Walter, stage director Herbert Graf, Kirsten Flagstad as Leonore. Deszo Ernster asRocco, Nadine Connor as Marzelline and Peter Klein as Jacquino.
    Photo: Anno Kirsten Flagstad Museum

Kirsten Flagstad under en prøve før oppføring av Fidelio, opera av Ludwig van Beethoven, ved Metropolitan Opera, New York 1951. Fra venstre: dirigent Bruno Walter, scenosjef Herber...