• Åpning av Kirsten Flagstads Plass på Hamar 12. februar 1990. Kirsten Flagstads fødehjem Strandstuen, i dag Kirsten Flagstadmuseet. Fra venstre: Kirsten Flagstads dattersønn Sigurd Hall Dusenberry og Erik Østby. The opening of Kirsten Flagstad's Place at Hamar 12 February 1990. Kirsten Flagstad's birth place, today the Kirsten Flagstad Museum. From left: Kirsten Flagstad's grandchild Sigurd Hall Dusenberry and Erik Østby.
    Photo: Anno Kirsten Flagstad Museum

Åpning av Kirsten Flagstads Plass på Hamar 12. februar 1990. Kirsten Flagstads fødehjem Strandstuen, i dag Kirsten Flagstadmuseet. Fra venstre: Kirsten Flagstads dattersønn Sigurd ...