• Epletre (den søte apallen) på Johnsrud gård, Eidsvoll. Fra venstre: ukjent, ukjent, Kirsten Flagstads mor Marie Flagstad, ukjent, Kirsten Flagstads søster Karen Marie Flagstad, Kirsten Flagstads bestemor, Karen Paulsdatter, Frank Johnsrud, Kirsten Flagstads bror Ole Flagstad og Kirsten Flagstad. Apple tree (den søte apallen) at Johnsrud farm, Eidsvoll. From left: unknown, unknown, Kirsten Flagstads mother Marie Flagstad, unknown, Kirsten Flagstads sister Karen Marie Flagstad, Kirsten Flagstad's grandmother Karen Paulsdatter, Frank Johnsrud, Kirsten Flagstad's brother Ole Flagstad and Kirsten Flagstad.
    Photo: Ukjent / Anno Kirsten Flagstad Museum

Epletre (den søte apallen) på Johnsrud gård, Eidsvoll. Fra venstre: ukjent, ukjent, Kirsten Flagstads mor Marie Flagstad, ukjent, Kirsten Flagstads søster Karen Marie Flagstad, Kir...