• Julgransprydnad, julgranskula, bandkula, av glas. Silverskimrande folierad. Hål på motstående sidor för band. Nedsänkta 3 st liljelika blomornament runtom. Tillverkad på 1890-talet i  Ryssland. Diameter 4 cm. Nordiska museet inv.nr 320616.
    Photo: Heins, Nina / Nordiska museet (Upphovsrätt) * Depicted object has its own license

Julgransprydnad, julgranskula, bandkula, av glas. Silverskimrande folierad. Hål på motstående sidor för band. Nedsänkta 3 st liljelika blomornament runtom. Tillverkad på 1890-talet...