• Fotball-publikum, Lyngen, 1934. Etter nummer: 3 Alf Larsen, 4 Asle Samuelsen, 5 Arne Hansen, 6 Henry Skogvang, 7 Asle Hansen,  8 Hilmar Samuelsen,  9 Emil Mathisen, 10 Håkon Hansen, 11 Ingeborg Jensen, 12 Kristian Hansen, 13-16 ukjent, 17 ukjent, tjenestejente hos Abel Nergård, 18 Hans Høgås, 19 Borghild Mathisen, 20 Osvald Pedersen, 21 Anny Hansen g.Dunvold, 22 Lydian Hansen, 23 Magna Evensen, 24 Sverre Hansen, 25 Arne Samuelsen, 26 Nora Hansen. Dessuten: Trygve Hansen, Einar Hansen, Sigvald Samuelsen, Karl Klausen, Leonard Samuelsen, Hans Hansen, Aslund Slettland og Astri Jensen.
    Photo: Nord-Troms Museum

Fotball-publikum, Lyngen, 1934. Etter nummer: 3 Alf Larsen, 4 Asle Samuelsen, 5 Arne Hansen, 6 Henry Skogvang, 7 Asle Hansen, 8 Hilmar Samuelsen, 9 Emil Mathisen, 10 Håkon Hansen...

• To feil i oversikten:
    22 er Lydian Hansen, ikke Lydia