• Utställningssammanträde hos museichefen, fr.v. Bo Andersson, Gunnel Jönsson, Ulf Hildebrand, Barbro Skillinghaug, Björn Sylwan, Anna-Lisa Nordgren och i förgrunden Eigil Schwartz, representant för SAS filatelistklubb.
    Photo: Hellström, Yngve / Postmuseum (Upphovsrätt) * Depicted object has its own license

Utställningssammanträde hos museichefen, fr.v. Bo Andersson, Gunnel Jönsson, Ulf Hildebrand, Barbro Skillinghaug, Björn Sylwan, Anna-Lisa Nordgren och i förgrunden Eigil Schwartz, ...

2 comments

• Tacksam för kortet. SAS representanen är min svåger Eigil Schwartz. Han dog tyvärr 1982 och argetade på SAS tryckeri.
    Lever SAS filatelistklubb fortfarande?

• Tack så hemskt mycket för detta kort. Det är min morfar Eigil Schwartz som är SAS representanen.

Mvh Sarah Schwartz