• I Bubakka i Hemsedal, 1921
Frå venstre: Engebret E. Grøthe, fødd 1888; Ukjend; Sophie Roede, Dr. Nils Roede,  Sjugurd Ålstveit.
Her eit møte mellom byfolk og bygdefolk. Dei lærde kvarandre å kjenna. Byfolket la merke til det sermerkte ved bygdekulturen og dei lærde å setja pris på sed og skikk hjå fjellfolket. Det var vanleg at byfolket nytta førenamnet til kjenningane sine blant bygdefolket slik bygdefolket elles var vane med.
Dr. Nils Roede skreiv eit dikt om dette. Her er eit  av versa:
I  Lykkja går tiden så fort og så godt,
vi ser ofte solskinn om været er grått.
I Endrestuens ærverdige hall
vi leser og hygger oss - ja, holder ball.
Hvis fisken i Storevann ei videre biter,
så trygt vi klokkeren Grøthe liter.
Melk, fløte oss Birgit gir,
av Margits smør vi feite blir.
Ola og SJugurd, ja alle tilsammen
bringer i Bubakken fryd og gammen
    Photo: Hemsedal Bygdearkiv

I Bubakka i Hemsedal, 1921 Frå venstre: Engebret E. Grøthe, fødd 1888; Ukjend; Sophie Roede, Dr. Nils Roede, Sjugurd Ålstveit. Her eit møte mellom byfolk og bygdefolk. Dei lærde k...