• Kommunestyret - Heradsstyret 1935 - 1937.
Andre rekke frå venstre: Ola L. Lien, Embrik Skar, Østen Torset, Nils H. Eikre, Ola P. Embre og Trond Haug.
Eit sitat etter Embrik Skar i denne samanheng : " Dæ ha vørte so moderne å skjældre se (fotografera seg), no måta."

Biletet er teke framfor den gamle Tingbygnaden (Heradshuset) som låg om laag der Kyrkjestugu og biblioteket ligg i dag (2013).
Bak kommunestyrerepresentantane står minnesmerke som kring 1980 vart flytta inn på kyrkjegarden.
    Photo: Hemsedal Bygdearkiv

Kommunestyret - Heradsstyret 1935 - 1937. Fyrste rekke frå venstre: Ola Flaten, Peder L. Markegard, Nils Hulbak, Ola E. Ålrust, Ola A. Finset og Ingvar Gjærde. Andre rekke frå vens...