• Hemsedal kristelege song- og musikklag i 1943.
Fyrste rekke frå venstre: Mari Grøthe, gift Syversen; Margit Grøthe, gift Hjelmen; Birgit Jordheim, gift Tuv; Olga Grøthe, gift Hornet; Birgit Jordheim gift Fagerli ; Ola Jordheim Nilsongard.

Andre rekke frå venstre: Olav Sætra; Birgit Engene, gift Markegård; Gunhild Grøthe, gift Thorset; Alma Båste gift Holmvik; Tora Mythe, gift Svang; misjonær  Anne Marie Grøthe gift Ullestad; Barbro Huso, gift Intelhus; Ingvar Prestegardshus.

Tredje rekke frå venstre: Per Markegåtrd; Kirsti Grøthe, helsesyster; Barbro Halbjørhus, gift Jordheim; Anna Markegård, gift Finset; Karoline Mythe, gift Holm; Alvhild Sætra; Halvor Engene.
Leiarar for Hemsedal sang- og mugsikklag var Olav Sætra, betjent på Hemsedal Samvirkelag, og Ola Jordheim  Nilsongard.
    Photo: Ukjend / Hemsedal Bygdearkiv

Hemsedal kristelege song- og musikklag i 1943. Fyrste rekke frå venstre: Mari Grøthe, gift Syversen; Margit Grøthe, gift Hjelmen; Birgit Jordheim, gift Tuv; Olga Grøthe, gift Horne...