• Dykker Sverre Gylseth er her avbildet foran en dykkerklokke om bord på dykkerfartøyet "Seaway Falcon".  Dykkerklokken var produsert av Draeger i Tyskland i 1974.
Hjelmen i dykkerens hånd er en "Miller" laget i bronse og dekket  med svart epoxy.
Det var bare Sverre og en annen dykker med navn Arvid Bertelsen som brukte denne hjelmtypen.
    Photo: Jakobsen, Per A. / Norsk Oljemuseum (Opphavsrett)

Dykker Sverre Gylseth er her avbildet foran en dykkerklokke om bord på dykkerfartøyet "Seaway Falcon". Dykkerklokken var produsert av Draeger i Tyskland i 1974. Hjelmen i dykkeren...

1 comment

• Hjelmen jeg holder i er en "Miller"
    Den var laget av bronse. Det var bare Arvid Bertelsen og jeg som brukte denne hjelmen.