• To lastebiler med stubbebrytere og arbeidskarer med spade i et grustak, forberedelse til vegarbeid.
    Photo: Ingulf, Lars Larsen / Levanger Fotomuseum

2 comments

• Fra venstre International lastebil E-serie årsmodell 1937-39 og trolig Ford 1935-37 kombinert bil med norskbygd dobbelt førerhus.
  • International har også norskbygd førerhus som ser gammeldags ut sammen med den strømlinjete fronten på bilen. Den har reg.nr. V-6750. Men dette er ikke funnet i Hvem eier bilen 139, 40, 47 eller 48. Forden er 1937-modellå dømme etter de få rillene som vises på sien av panseret.
    reg.nr. V-6750