• Gruppebilde av Levanger Mannsonglag 1935
    Photo: Bjerkan, Sverre / Levanger Fotomuseum

Gruppebilde av Levanger Mannsonglag 1935

1 comment

• Levanger Mannssonglag 1935. 1. rekke f.v.: B. Krog, O. Vestrum, K. Hammer, A. Østeraas, O Christiansen, O. Ertsås, O. Nilsen og A. Hultgren. 2. rekke f.v.: P. Nervik, B. Bjerkan, A Johnsen Årvik, A. Sivertsen, J.H. Moe, H. Hojem, A. Johansen, J. Sandnes og G. Karlgård. 3. rekke f.v.: E. Hofstad, R. Granaune, K. Johansen, T. Presthus, E. Johnsen, H. Ausen, A. Barstad, O. Haukås, S. Sivertsen og O. Lindgård. 4. rekke f.v.: A. Ørsleie, O. Gundersen, S. Anderson, S. Iversen, K. Sakshaug, O. Nilsen, J. Nilsen, I. Hofstad, N. Nilsen og S. Andersen. Navnsetting fra boken: "Levanger Mannssonglag 100 år".