• Gruppebilde av Levanger Middelskoles ene avgangsklasse i 1938
    Photo: Bjerkan, Sverre / Levanger Fotomuseum

Gruppebilde av Levanger Middelskoles ene avgangsklasse i 1938

1 comment

• Avgangsklassen ved Levanger middelskole 1938. Skolen var treårig og hadde lokaler i 2. etg. i "Gulbygget" på Levanger folkeskole. Elevene har nettopp fått vitnemål. Første rekke f.v.: Grete Kvitblik, cand philol Bakken, konst. bestyrer Hegge, lærer Torleif Sæbø og Aase Bergvin. Andre rekke f.v.: Aud Rønning, Helene Salater, Kari Ræder, Margit Barstad, Randi Johannessen og Lilly Bye. Tredje rekke f.v.: Ottar Bye, Harald Bentzen, Eivind Rosenlund, Georg Meiseth og Edvard Sandsør. Bakerste rekke f.v.: Asbjørn Skjølberg, Hans Følstad, Einar Granhus, Erling Hveding, Johan Skavhaug og Eilif Søraker. Fraværende: Gunnar Hauge, Gunvor Eriksen, Anna Teien og adjunkt frøken Ulvik. Harald Bentzen har gitt opplysninger om navn.