• Arrangert foto av mennesker i hage (se ST.S 1981-011-0207), to damer og en mann sitter på en benk, en mann med panamahatt står bak en ripsbusk og foran sitter en mann med seilerlue. Til høyre i motivet står Julie Lund.
    Photo: Lund, Julie A. / Stavanger maritime museum (Opphavsrett)
    Photo: Lund, Julie A. / Stavanger maritime museum (Opphavsrett)

Arrangert foto av mennesker i hage (se ST.S 1981-011-0207), to damer og en mann sitter på en benk, en mann med panamahatt står bak en ripsbusk og foran sitter en mann med seilerlue...