Fløtningssjefenes befaring ved Nes lense i Glomma. Moset tømmer, ca. 500 000 tylvter

2 comments

• Er det sikkert at dette er Nes lense i Skiptvet? Eg får det ikkje heilt til å stemme at elva er/var så brei nord for Nes, og eg reknar med at sidan det er så mykje laustømmer betyr det at bildet er teke før sorteringslensa. Sidan dette bildet høyrer til Telemark museum lurar eg dermed på om det kan vera f.eks. Norsjø?
  • Eg moderer meg litt etter å ha lese biletteksta grundigare: Det står "moset tømmer", og da er det i tilfelle sør for Nes lense der Glomma er breiare. Uttrykket "moset" og "moser" vart da også brukt her i Skiptvet, og eg meiner at telemarkingane brukte "sopper" som begrep for sammenbunta tømmer.