• Postkort med nasjonalromantisk motiv. To kvinner i bunad sitter ute på gresset ved et vann og ser på et bilde. En mann i nasjonaldrakt står bak dem og ser på. Kvinnene har bunader med mørk stakk, hvitt forkle og skjorte, rød vest og røde hodeplagg. Mannen har rød lue, lys jakke og rød vest. Fjell og vann i bakgrunnen.

Bakside: Oransje postfrimerke, posthorn, 3 øre. Stemplet i Harstad 23.12.1913.
    Photo: Nordlandsmuseet

Bakside: Oransje postfrimerke, posthorn, 3 øre. Stemplet i Harstad 23.12.1913.
    Photo: Nordlandsmuseet

Postkort med nasjonalromantisk motiv. To kvinner i bunad sitter ute på gresset ved et vann og ser på et bilde. En mann i nasjonaldrakt står bak dem og ser på. Kvinnene har bunader ...