• Fotografi av en kvinne som sitter i en skinnpolstret stol med trelener, inne i en stue. Hun har hvit, lang kjole med tett krage i halsen og sorte sko. I bakgrunnen ser vi en stor potteplante og et bilde på veggen.

Bakside: "Post card", rødt frimerke med påskriften U.S Postage, two cents. Portrett av en mann i profil på frimerket. Poststemplet Mc Cammon, 18.05.1910.215
    Photo: Nordlandsmuseet

Photo: Nordlandsmuseet

Fotografi av en kvinne som sitter i en skinnpolstret stol med trelener, inne i en stue. Hun har hvit, lang kjole med tett krage i halsen og sorte sko. I bakgrunnen ser vi en stor p...