• Kjærlighetsscene mellom mann og kvinne. Kvinnen ligger lent på armen til mannen, og holder hånden opp mot ansiktet. Hun har lys grå kjole med detaljer i blått og grønt, og holder en blomsterbukett med roser i flere farger. Hun er rød i kinnene og har oppsatt hår. Mannen lener seg over mot kvinnen og smiler. Han har sort dress og sløyfe i halsen. I bakgrunnen er det grå-og grønntoner.

Bakside: Grønt postfrimerke, posthorn, 5 øre. Stemplet i Meløyvær, 12.02.1912.
    Photo: Nordlandsmuseet

Bakside: Grønt postfrimerke, posthorn, 5 øre. Stemplet i Meløyvær, 12.02.1912.
    Photo: Nordlandsmuseet

Kjærlighetsscene mellom mann og kvinne. Kvinnen ligger lent på armen til mannen, og holder hånden opp mot ansiktet. Hun har lys grå kjole med detaljer i blått og grønt, og holder e...