• Postkort. Mann og kvinne som sitter på en steinstabel sammen. Kvinnen har blå bluse med rysjer, svart skjørt og et rødt bånd rundt halsen. Mannen holder henne i hånden og ser på henne. Han har hvit hatt, rød-og hvitstripete skjorte, belte rundt livet, grå bukse og rosa-og svartrutet slips. I bakgrunnen er det en murt steinvegg og høyt siv eller gress, og vi ser blå himmel med noen skyer.

Bakside: Ingen trykt tekst eller stempling. Påskrevet dato 11.11.1909.
    Photo: Nordlandsmuseet

Bakside: Ingen trykt tekst eller stempling. Påskrevet dato 11.11.1909.
    Photo: Nordlandsmuseet

Postkort. Mann og kvinne som sitter på en steinstabel sammen. Kvinnen har blå bluse med rysjer, svart skjørt og et rødt bånd rundt halsen. Mannen holder henne i hånden og ser på he...