• Postkort med kjærlighetsmotiv. Mann og kvinne står ute i en skog og holder om hverandre. Kvinnen har rosa kjole med blomsterpynt på brystet, hatt med hvite fjær og en liten håndveske på armen. Mannen har brun/grå dress og flat gul hatt. Bak er det et tregjerde.

Bakside: Ikke stemplet. Påskrevet dato 11.11.1907.
    Photo: Nordlandsmuseet

Bakside: Ikke stemplet. Påskrevet dato 11.11.1907.
    Photo: Nordlandsmuseet

Postkort med kjærlighetsmotiv. Mann og kvinne står ute i en skog og holder om hverandre. Kvinnen har rosa kjole med blomsterpynt på brystet, hatt med hvite fjær og en liten håndves...