• Sydd av engelskskinn, moleskinn og bomullslereft. Skuldersaumar. Sidesaumar. Tamp i rygg. Framstykket fora med bomullslereft. Broderte rankar på framstykket i tjukksaumteknikk og kontursting. Handsydde knapphol på venstre framstykke. og runde hol i knappholsaum på høgre  framstykke, sydde med knappholsaum til å stikka perlemorsknappar gjennom. Ryggstykket. fora med bomullslereft. Broderiet er utført av gjevars mor. Vesten var brukt saman med DHS 19023 kjolefrakk og til svarte bukser. Siste gong brukt i bryllaup ca. 1925.
    Photo: De Heibergske Samlinger - Sogn Folkemuseum
    Photo: De Heibergske Samlinger - Sogn Folkemuseum