Kunstneren har valgt å utforske overgangen mellom inne og ute ved å plassere to nesten identiske skulpturer i bronse vendt mot hverandre på hver side av en glassvegg i fasaden. Figurene kombinerer arkaiske og klassiske elementer med et modernistisk formspråk. De perfekt avsluttede overflatene og måten de speiler hverandre på skaper et lavmælt og harmonisk uttrykk. Like, men med ulike betingelser for sin tilstedeværelse.
Photo:
Hoff, Pål
/
Kunst i offentlige rom
Kunstneren har valgt å utforske overgangen mellom inne og ute ved å plassere to nesten identiske skulpturer i bronse vendt mot hverandre på hver side av en glassvegg i fasaden. Figurene kombinerer arkaiske og klassiske elementer med et modernistisk formspråk. De perfekt avsluttede overflatene og måten de speiler hverandre på skaper et lavmælt og harmonisk uttrykk. Like, men med ulike betingelser for sin tilstedeværelse.
Photo:
Hoff, Pål
/
Kunst i offentlige rom
Kunstneren har valgt å utforske overgangen mellom inne og ute ved å plassere to nesten identiske skulpturer i bronse vendt mot hverandre på hver side av en glassvegg i fasaden. Figurene kombinerer arkaiske og klassiske elementer med et modernistisk formspråk. De perfekt avsluttede overflatene og måten de speiler hverandre på skaper et lavmælt og harmonisk uttrykk. Like, men med ulike betingelser for sin tilstedeværelse.
Photo:
Hoff, Pål
/
Kunst i offentlige rom
Kunstneren har valgt å utforske overgangen mellom inne og ute ved å plassere to nesten identiske skulpturer i bronse vendt mot hverandre på hver side av en glassvegg i fasaden. Figurene kombinerer arkaiske og klassiske elementer med et modernistisk formspråk. De perfekt avsluttede overflatene og måten de speiler hverandre på skaper et lavmælt og harmonisk uttrykk. Like, men med ulike betingelser for sin tilstedeværelse.
Photo:
Hoff, Pål
/
Kunst i offentlige rom
Kunstneren har valgt å utforske overgangen mellom inne og ute ved å plassere to nesten identiske skulpturer i bronse vendt mot hverandre på hver side av en glassvegg i fasaden. Figurene kombinerer arkaiske og klassiske elementer med et modernistisk formspråk. De perfekt avsluttede overflatene og måten de speiler hverandre på skaper et lavmælt og harmonisk uttrykk. Like, men med ulike betingelser for sin tilstedeværelse.
Photo:
Hoff, Pål
/
Kunst i offentlige rom
Kunstneren har valgt å utforske overgangen mellom inne og ute ved å plassere to nesten identiske skulpturer i bronse vendt mot hverandre på hver side av en glassvegg i fasaden. Figurene kombinerer arkaiske og klassiske elementer med et modernistisk formspråk. De perfekt avsluttede overflatene og måten de speiler hverandre på skaper et lavmælt og harmonisk uttrykk. Like, men med ulike betingelser for sin tilstedeværelse.
Photo:
Hoff, Pål
/
Kunst i offentlige rom
Kunstneren har valgt å utforske overgangen mellom inne og ute ved å plassere to nesten identiske skulpturer i bronse vendt mot hverandre på hver side av en glassvegg i fasaden. Figurene kombinerer arkaiske og klassiske elementer med et modernistisk formspråk. De perfekt avsluttede overflatene og måten de speiler hverandre på skaper et lavmælt og harmonisk uttrykk. Like, men med ulike betingelser for sin tilstedeværelse.
Photo:
Hoff, Pål
/
Kunst i offentlige rom
Kunstneren har valgt å utforske overgangen mellom inne og ute ved å plassere to nesten identiske skulpturer i bronse vendt mot hverandre på hver side av en glassvegg i fasaden. Figurene kombinerer arkaiske og klassiske elementer med et modernistisk formspråk. De perfekt avsluttede overflatene og måten de speiler hverandre på skaper et lavmælt og harmonisk uttrykk. Like, men med ulike betingelser for sin tilstedeværelse.
Photo:
Hoff, Pål
/
Kunst i offentlige rom